Nos últimos díes, han
arreciado les redaes policiales racistes en Asturies contra migrantes
senegaleses y senegaleses. Nel barriu de Pumarín, nel Cascu Antiguu
d’Uviéu ya inclusive pela redolada de la see d’Asturies Acueye, cuerpos
policiales dedicáronse a identificar a persones en función de les sos
traces "raciales" y a detener a quien nun teníen papeles.
Producióse
una inmediata reacción con concentración ante l’Audiencia Provincial
mientres dellos inmigrantes deteníos pol so fenotipu pasaben audiencia,
polcias d’una empresa privada intentaron provocar a quien se
manifestaben, al paecer "adelantrándose" na so aplicación a la llei
mordaza.La Brigada d’Extranxería volvió ser de les más acucioses pa efectuar esti tipu de redaes discriminaes por nacionalidá, que se converten en verdaderes caces "del senegalés". El motivu d’esta persecución racista nun ye otru que la programación d’un vuelu de deportación dende Baraxes escontra Dakar el próximu xueves 13 de febreru.
Como yá denunciemos pa otros d’estos vuelos de deportación -polos que’l gobiernu español paga casi 12 millones d’euros añales a Air Europa-, nes selmanes y díes previos la Comisaría Central d’Extranxería y Fronteres ordena la captura d’inmigrantes pa enllenar l’avión. Estes práctiques confirmen la esistencia de redaes racistes y de cupos de detenciones.
Por tou ello, la Ruta contra’l racismu y la represión manifiesta la so repulsa poles últimu detenciones, denuncia la responsabilidá del Delegáu de Gobiernu Gabino de Lorenzo y fai un llamamientu a toes y a toos a permanecer sollertes ante les redaes racistes, denunciales si ver pola cai ya inclusive practicar la resistencia colectiva frente a les mesmes.
FRENTE A LES REDAES RACISTES: ACTUÉMOS
la represion ye la que tenemos la gente normal con tantu kiku charramplin yo quiero les perres y la comida pa los mios fios cuando ellos tengan cubierto to eso mirare pa el vecin o no? tenemos seis millones de paraos lo mismo que gente de fuera, yo quiero lo de mi casa pa los mios y que los kikos glayaores glayen per lo nuestro no por lo que queda bien.
ResponderEliminar